Tidsbokning

Utvecklande samtal

Grattis till ditt första steg i att göra skillnad för dig själv!

}

Steg 1

Välj en tid som passar dig

Steg 2

Du får ett bekräftelsemejl

v

Steg 3

Samtalet sker online

Frågor & Svar

Kan jag avboka en tid?

Ja, du kan avboka senast 24 h innan utsatt tid. I annat fall debiteras full betalning. Läkarintyg gäller vid sjukdom.

Vad kostar det?

Du väljer själv vad du vill betala efter en fast prisskala. Klicka på ett datum så visas prisskalan i formuläret.

Kan jag betala med Swish?

Payson erbjuder olika betalaningsalternativ där bl. a. faktura betalas via Swish. 

Kan jag ändra en tid?

Ja, du kan ändra fram till 24 h innan. Länk till avbokning och ändring av tid finns i bekräftelsemejlet.

Hittar du ingen tid som passar?

Kontakta mig så snart du kan så kommer vi överens om en tid som passar oss båda.

Hur betalar jag?

Du betalar vid bokningstillfället. För att din bokning ska vara giltig betalar du innan samtalet.

Payson Logo
Betalning med Payson. Med Payson betalar du enkelt och tryggt. Välj att slutföra köpet direkt med VISA, MasterCard och internetbank eller betala i efterhand på faktura eller delbetalning. Läs mer här: www.payson.se